fredag 27 november 2015

Köper blommor


Säkerhet går först

Trångt i bilen, påväg hem

Regniga Stockholm. På söndag är det första advent! Jag har inte hunnit tänka en sekund på det. Men eftersom jag drivit en blomsterhandel under de senaste 4,5 åren är ju julblommor ett måste för mig. Jag och en vän åkte iväg med våra små liv till blomstergrossisten i Årsta. Det har redan gått två månader sen jag var här sist. Innan des var jag där minst två gånger i veckan under 4,5 år. 

Kul att va tillbaks och hälsa på alla olika människor man lärt känna under åren. Vi fick med oss gran doftande kransar, blommor till terassen och så klart julblommor i röda och vita färger. Visar mer i morgon. Blev rätt trångt i bilen på väg hem. Precis som de brukar vara när jag handlat!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar